سیمر ساخت کجاست ؟

۴ بازديد

سیمر ساخت کجاست ؟

اگر شما به دنبال جواب سوال سیمر ساخت کجاست ؟ هستید باید به شما بگوییم که برند سیمر یکی از برند های زیر مجموعه شرکت داتیس است . برند داتیس که در کشور ایران تاسیس شده است جزو بهترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه می باشد . هنگامی که برندی در زمینه تولید محصولاتش موفق عمل کرده باشد برای فروش بیشتر محصولاتش برند های زیر مجموعه تولید می کنند تا به واسطه آن برند زیر افراد بیشتری محصولاتشان را خریداری کنند . برند سیمر در سال 1387 تاسیس شد و تا به امروز توانسته محصولات با کیفیت و با گارانتی 24 ماهه تولید و وارد بازار ایران کند . همچنین دقت داشته باشید برند داتیس شروع فعالیت خود را از سال 1385 حدود 17 سال پیش شروع کرد و تا کنون توانسته انتخاب اول افراد برای خرید هود ، فر برقی و… باشد .

 

گاز صفحه ای سیمر ساخت کجاست ؟

گاز صفحه ای سیمر ساخت کجاست ؟ یکی از پرفروش ترین محصولات برند سیمر که طرفداران زیادی به دست آورده است ، گاز های صفحه ای برند سیمر می باشد . این محصول برند سیمر ساخت کشور ایران می باشد . البته دقت داشته باشید اندکی از مواد اولیه گاز های رومیزی برند سیمر ساخت کشور های اروپایی و با استاندارد های مختلف تولید و وارد ایران می شوند ، بعد از وارد شدن مواد اولیه ، برند سیمر آنها را در تولید گاز های صفحه ای خود استفاده می کند تا کیفیت گاز های صفحه ای برند سیمر چندین برابر بیشتر شود .

 

هود سیمر ساخت کجاست ؟

همانطور که گفته شد ، در کارخانه برند سیمر هود هم تولید می شود . هود یکی از وسایلی در آشپزخانه است که بوی نا مطلوب فضای خانه را توسط مکش خود جذب می کند تا دیگر خانه شما بوی غذا نگیرد . در جواب به سوال هود سیمر ساخت کجاست ؟ باید به شما شرح دهیم که برند سیمر تا کنون بیش از 10 هود در مدل های مورب و مخفی تولید کرده است که دارای کیفیت بالا و ظاهر بسیار شیکی می باشند . همچنین جنس هود های برند سیمر فلز ، شیشه و استیل می باشند تا هنگام برخورد ضربات نشکنند . یکی از مزایای برخی از هود های برند سیمر وجود حسگر می باشد ، این حسگر هر گاه دود یا بوی نامطلوبی حس کند به صورت اتوماتیک روشن شده و هر گاه جریان بو در خانه شما قطع شد خاموش می شود .

 

فر سیمر ساخت کجاست ؟

وجود فر در خانه می تواند برای پخت غذا های تنوری واجب باشد . اگر قصد خرید محصولی برای پخت غذا های لذیذ داشته باشید ، قطعا خرید فر می تواند متداول ترین نیاز های شما را بر طرف کند . همانطور که در ابتدای این مقاله شرح دادیم ، دانستیم که برند سیمر یک برند موفق در زمینه تولید فر می باشد . اما امروزه کمتر از 10 مدل از فر های برند سیمر در بازار ایران موجود می باشد . در جواب به سوال فر سیمر ساخت کجاست باید به شما شرح دهیم که فر های برند سیمر در ایران و بدون دخالت کشور های مختلف تولید و روانه بازار می شود .

https://mub.me/HBb8

سینک سیمر ساخت کجاست ؟

همه ی ما می دانیم که وجود سینک در آشپزخانه بسیار مهم می باشد ، امروزه سینک های یک لگنه و دو لگنه در طرح های مختلف تولید می شوند که افراد می توانند با در نظر داشتن به ابعاد آشپزخانه ی خود مدل مناسبی را خریداری کنند . اگر شما به دنبال جواب سینک سیمر ساخت کجاست هستید باید به شما شرح دهیم که برند سیمر تا کنون بیش از 4 سینک در مدل دو لگنه تولید کرده است . سینک های برند سیمر در ایران تولید شده است و کیفیت سینک های برند سیمر نسبت به قیمت آنها بالا می باشند .

پرفروش ترین محصولات سیمر

در ابتدای این مقاله دانستیم که محصولات برند سیمر ساخت کجاست ، اکنون قصد داریم تعدادی از پرفروش ترین محصولات این برند را به شما شرح دهیم تا بتوانید با محصولات برند سیمر بیشتر آشنا شوید .

  • فر برقی سیمر مدل F607
  • فر برقی سیمر مدل F-616
  • اجاق گاز صفحه ای سیمر مدل G 570 SIMER
  • هود سیمر مدل موریس سایز 70
  • اجاق گاز صفحه ای سیمر مدل G 576 SIMER
  • فر برقی سیمر مدل F617
  • هود مخفی سیمر مدل سانتو سایز 70

https://coub.com/39c356fbaf87480b168d

https://giphy.com/channel/SafiyaHermio3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/289a188f-7ecf-4cf9-84a4-448b6fd8b9a0/Safiya-H

https://www.fanfiction.net/~safiyahermio3

https://seekingalpha.com/account/user_settings

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SafiyaHermio31

https://justpaste.it/a8xo9

https://www.atlasobscura.com/users/safiyahermio3

https://www.blogtalkradio.com/safiyahermio3

https://www.viki.com/users/safiyahermio3_540/about

https://visual.ly/users/safiyahermio3/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/safiyahermio3

 

۰ ۰

خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل

۳ بازديد

نوتروفیل یک جزء اصلی از گلبول های سفید بدن هست که وظیفه داره تا اجسام بیگانه رو داخل بدن ازبین  ببره و باعث کمک به بهبود عملکرد طبیعی بدن بشه


موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل از سال ۱۳۸۴ با هدف کمک به دانش آموزان برای غلبه بر موانعی ( در نقش اجسام بیگانه )‌که در سال کنکور یا سال های قبلش برای دانش آموزان بوجود میاد تاسیس شده و هم اکنون بیش از ۳۰۰ مشاور که همگی جزو رتبه برتر های کنکور های ریاضی ، تجربی و انسانی سال های گذشته هستند جزو خانواده بزرگ نوتروفیل محسوب میشن.

 

 

خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل

 

حتی افرادی که هیچ تجربه و دانش خاصی  در زمینه کنکور ندارند باز هم به این قضیه واقف هستند که کنکور یک رقابت تمام عیار است .

تغییراتی که در سال های قبل بر کنکور اعمال شده است در عمل نتنها استرس‌ دانش آموزان و رقابت کنکور را کم نکرده است که بالعکس آن ها را بیشتر نیز کرده است .

در گذشته استرس‌ و رقابت فقط مربوط به روز کنکور بود اما هم اکنون استرس‌ یک نوبت کنکور بیشتر( کنکور اردیبهشت ماه ) و چندین امتحان نهایی نیز به آن ها اضافه شده است .

در چنین شرایط پرچالشی قطعا وجود یک مشاور که خود قبلا با موفقیت تمام این مراحل را گذرانده است برای انتقال تجربیات ضروری به نظر می رسد .

برخلاف باور یک عده از جامعه مشاوره کنکور نه دور ریختن پول بلکه یک سرمایه گزاری بلند مدت است ، چرا که با موفقیت در کنکور دست‌آورد شما  با هیچ مبلغی قابل مقایسه نیست .

در اینجا به چند مورد از خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل اشاره میشود.

 

ارائه برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط شخصی شما

در بین خود یا دوستانتان  در سال کنکور وقتی که حجم درس ها و امتحان ها افزایش پیدا می‌کند قطعا این سوال زیاد برای شما پیش می آید که دقیقا چه چیزی بخوانیم ؟ درس های دوازدهم ؟ دهم یا یازدهم ؟

حالا برای امتحان نهایی بخوانیم یا کنکور ؟ چطور بین درس های مختلف تعادل برقرار کنیم ؟ چطور خودمان را به بودجه بندی آزمون ها برسانیم ؟

بجای اینکه خودتان تلاش کنید تا با آزمون و خطا  جواب این سوالات را پیدا کنید ( البته بازهم اگر بتوانید پیدا کنید ) داشتن یک مشاور با تجربه که از همان اول کار به تمامی سوالات شما پاسخ درست دهد و سپس بر آن اساس برای شما برنامه ریزی کند قطعا شما را از یک جنگ اعصاب بزرگ با خودتان نجات می دهد .

 

 

 

ارائه شیوه صحیح مطالعه دروس مختلف

 

بعد از اینکه متوجه شدیم برای سوالات قسمت قبل جواب های مناسب پیدا کنیم اکنون این سوال بوجود می آید که هر درس را چطور باید بخوانیم ؟

فردی را تصور کنید که می‌خواهد ورزشی را انتخاب کند

او بعد از تحقیق به این نتیجه می‌رسد که ورزش شنا را انتخاب کند .

اکنون او می‌داند که به طور مرتب باید جلسات شنا را شرکت کند و درون آب بپرد ولی اون نمی‌داند که چطور باید شنا کند !

این حالت دقیقا مشابه این حالت است که فرد به این نتیجه رسیده است که باید چه مطالبی را مطالعه کند اما نمی‌داند چطور !

مشاورین تیم بزرگ نوتروفیل در این زمینه به شما بهترین روش های مطالعه مباحث را که بر اساس تجربیات ارزشمند خودشان است ارائه می دهند .

 

 

برگزاری آزمون های آنلاین هرشب و پایان هر هفته

 

مطالعه زیاد برای کنکور هر چه قدر هم که با کیفیت و تمرکز بالا باشد باز هم برای اینکه بتوانید سر جلسه کنکور از دانسته های خود به خوبی استفاده کنید نیاز به سنجش عملکرد  و در نهایت بهبود آن از طریق آزمون دادن دارید .

فردی را تصور کنید که میخواهد رانندگی یاد بگیرد، قطعا مطالعه کتاب آموزش رانندگی یا ساعت ها دیدن فیلم یادگیری رانندگی تا زمانی که پشت فرمان ماشین ننشیند و چند بار خاموش نکند و گاز و ترمز را اشتباه نگیرد ، نمی‌تواند ادعا کند که رانندگی را بلد است و الان دیگر می‌تواند در جاده چالوس رانندگی کند !!!

آزمون دادن به شما کمک می‌کند تا ایرادات مطالعه خود را پیدا کنید و بتوانید در یک بازه زمانی محدود از ذهن خود کار کشیده و به سوالات زیادی پاسخ دهید .

در صورت ارائه گزارش کار های خود در سایت نوتروفیل میتوانید هر شب برای تثبیت مطالبی که در روز مطالعه کرده اید در یک آزمونک آنلاین از مباحثی که در روز خوانده اید شرکت کنید که این گزینه برای دانش آموزان تمامی طرح های موسسه مشاوره نوتروفیل فعال است .

در صورت انتخاب طرح های با آزمون در آخر هر هفته نیز می‌توانید در یک آزمون کلی از تمامی مباحثی که در طول هفته یا هفته های قبل مطالعه کرده اید شرکت کنید .

 

 

اولین اپلیکیشن مشاوره کنکور در ایران

 

متخصصین برنامه نویسی تیم مشاوره نوتروفیل برای ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان اپلیکیشن مشاوره ای را نیز در دسترس قرار داده اند و دانش آموز از طریق این اپ نتنها میتواند گزارش کار های خود را ارسال کند که بلکه به سبک‌ برنامه محبوب دولینگو می‌تواند با ارائه آنلاین ساعت مطالعه های خود در یک پنل رقابتی بزرگ با سایر دانش آموزان تیم نیز شرکت کرده و همچنین به سبک‌ برنامه فارست تایم های مطالعه خود را نیز کنترل کند .

 

چطور می‌توانم از خدمات تیم استفاده کنم ؟

 

اگر شما نیز تمایل دارید تا از خدمات تیم نوتروفیل استفاده کنید میتوانید از طریق سایت یا تلگرام تمایل خود را برای مشاوره اعلام کنید .

سپس یکی از کارشناسان تیم با شما تماس می‌گیرد و پس از شنیدن صحبت های شما فرم های ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد که علاوه بر یکسری اطلاعات عادی، ویژگی های اخلاقی ، مشخصات ، وضعیت درسی و انتظارات خود از مشاور را در آن ها ثبت میکنید و کارشناسان تیم بر اساس شرایط شما بهترین مشاور ممکن را برای شما انتخاب خواهند کرد .

همچنین در صورت تمایل از طریق قسمت مشاورین سایت نوتروفیل میتوانید خودتان اقدام به انتخاب مشاور و طرح مشاوره ای  مورد نظرتان کنید و مشاور انتخابی شما در صورت داشتن ظرفیت مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت .

 

 

طرح های مشاوره ای مختلف تیم نوتروفیل :

 

تیم نوتروفیل چند طرح مشاوره ای متفاوت را با آپشن های گوناگون برای دانش آموزان در نظر گرفته است که هر کدام را که تمایل داشته باشید میتوانید انتخاب کنید .

 

طرح نوتروجامپ :

این طرح شامل مواردی چون برنامه ریزی هفتگی ، چک شبانه گزارش کار ها ، پاسخ به تمامی سوالات مشاوره ای ، شرکت در آزمونک ها ، حضور در پنل های رقابتی و یک تماس تلفنی هفتگی می باشد .

 

طرح های نوتروفلای :

این طرح ها تمامی آپشن های طرح نوتروجامپ را دارد اما فرق اصلی این طرح با طرح قبلی این است که شما ۲ انتخاب دارید یا بجای یک تماس هفتگی، دو تماس در هفته توسط مشاور با شما برقرار خواهد شد یا اینکه در پایان هر هفته یک آزمون آنلاین از مباحث مورد نظر مشاور که در برنامه های هفتگی شما بوده است  در سایت نوتروفیل از شما گرفته خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از تفاوت های این طرح با طرح نوتروجامپ ، مجوز حضور در کارگاه های مشاوره ای _ انگیزشی هفتگی تیم می باشد .

 

طرح نوتروجت :

 

این طرح تمامی موارد مطرح شده در طرح های نوتروجامپ و نوتروفلای را همزمان با هم دارد . یعنی علاوه بر موارد مطرح شده در طرح نوتروجامپ و ارسال هفتگی لینک شرکت در کارگاه های مشاوره ای نوتروفیل ، در هر هفته ۲ تماس تلفنی توسط مشاور با شما گرفته خواهد شد و همینطور در پایان هر هفته یک آزمون آنلاین شخصی سازی شده بر اساس شرایط شما و مباحثی که در طول هفته مطالعه کرده اید  نیز توسط مشاور در سایت نوتروفیل بارگزاری می‌شود و شما میتوانید با شرکت در آزمون عملکرد خود را در طول هفته محک بزنید.

 

منبع : نوتروفیل  https://notruphil.com/

 

 

 

 

۰ ۰

طرز تهیه دمپختک دمی باقالی اصفهانی

۴ بازديد

طرز تهیه دمپختک دمی باقالی اصفهانی

 

    در مرحله اول برای تهیه دمپختک ابتدا باقالی ها را به مدت دو ساعت در یک ظرف آب می خیس می کنیم تا نرم گردند، برنج را هم با توجه به نوع آن در یک ظرف دیگر با کمی نمک خیس می کنیم. در ابتدا پیازها را ریز و به شکل نگینی خرد می نماییم.

    بعد پیازهای نگینی را با نصف کره در یک قابلمه مناسب تفت سرخ می کنیم تا پیازها به اصطلاح سبک و طلایی شوند، بعد نصف پیاز داغ را کنار می گذاریم. سپس باقالی ها را آبکشی می نماییم و به پیاز می افزاییم.

    سپس چند دقیقه ای باقالی ها را سرخ می کنیم تا موقع پخت له نگردند. سپس کمی نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به باقالی ها می افزاییم ( به دلخواه می توانید ادویه های مورد علاقه تان را نیز در این مرحله بیفزایید) http://lnkiy.in/rkjqV

    بعد باقالی ها را با ادویه ها خوب سرخ می کنیم تا با هم ترکیب و یکدست گردند. بعد از اینکه مواد به خوبی ترکیب گشتند دو پیمانه آب گرم اضافه می نماییم و درب قابلمه را می گذاریم تا به مدت ده دقیقه باقالی ها با حرارت خیلی ملایم بپزند.

    سپس برنج را آبکشی می نماییم، بعد به قابلمه اضافه می افزاییم. پس از اضافه نمودن برنج دو و نیم پیمانه دیگر آب گرم، با پیاز داغ و یک قاشق غذاخوری نمک و در صورت خواستتان برای بهتر شدن رنگ غذا مقداری زعفران دم کرده هم اضافه می نماییم.

    سپس حرارت زیر ظرف را زیاد می نماییم تا آب سریعتر بجوشد. سپس وقتی آب قابلمه به جوش آمد حرارت زیرش را ملایم تر کرده و منتظر می مانیم تا آب قابلمه کشیده شود و آب خیلی کمی داخل قابلمه باشد.

    بعد دو قاشق غذاخوری روغن مایع (از کره هم می شود استفاده کرد) به قابلمه اضافه می نماییم و درب قابلمه را قرار می دهیم تا دم بکشد. سپس برای دم کشیدن بهتر دمپختک می شود زیر درب قابلمه یک دم کنی هم گذاشت.

    سپس حدود چهل و پنج دقیقه تا یک ساعت زمان لازم است تا دمپختک به خوبی دم بکشد. بعد از اینکه دمپختک آماده گشت باقیمانده کره را داخل آن می گذاریم و مخلوط می کنیم. در کنار دمپختک معمولا از انواع ترشی، سالاد شیرازی و تخم مرغ نیمرو شده می شود استفاده کرد.

 

 

 

نکات طرز تهیه دمپختک

 

دمپختک زعفرانی

 

برای خوش رنگ کردن دمپختک معمولا از زردچوبه هم می شود استفاده کرد ولی اگر می خواهید رنگ دمپختک شما کدر نشود می توانید مقدار کمتری زردچوبه اضافه نمایید و به جای آن از زعفران دم کرده را بکار ببرید تا علاوه بر بوی بهتر دمپختک، رنگ جذاب تری نیز داشته باشید.

 

https://checkpointforarts.com/activity/p/894533/

https://www.pedicure.com/activity/p/465224/

http://getabookmark.com/activity/p/39539/

http://sqworl.com/l5labw

http://budtrader.com/arcade/activity/p/4766086/

https://pimrec.pnu.edu.ua/activity/p/117829/

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-mamicooking-ir-d8-b7-d8-b1-d8-b2-d8-aa-d9-87-db-8c-d9-87-5-d8-ba-d8-b0-d8-a7-db-8c-d8-af-d8-a7-d9-86-d8-b4-d

https://azmepakistan.tv/forums/topic/2341/best-sb-dunk-high/view/post_id/323674

http://bluerevolutioncrowdfunding.crowdfundhq.com/blog/step-into-the-future-embrace-cloud-technology-with-on-cloud

https://www.aiaa.org/list/newsletters/young-professional-member-profile-february-2018

https://blogs.wellesley.edu/fren35901sp15/2015/05/13/yves-saint-laurent-the-person-is-better-than-the-movie/comment-page-300/#comment-54857

https://www.jblearning.com/pressreleases/2023/01/27/jones-bartlett-learning-receives-eight-american-journal-of-nursing-awards-places-first-for-palliative-care-nursing-second-edition-in-the-palliative-care-and-hospice-category

http://mayfever.crowdfundhq.com/blog/the-top-5-portable-power-stations-for-camping-and-outdoor-adventure

https://www.mysportsgo.com/forums/topic/18535/hottest-trends-in-medical-weight-loss-programs/view/post_id/680316/page/1#siteforum_post_680316

۰ ۰

معرفی بهترین داستان های کودکانه انگلیسی (English stories for kids)

۳ بازديد

معرفی بهترین داستان های کودکانه انگلیسی (English stories for kids)

 

s115002_1.jpg

 

در این مقاله ۴ داستان کودکانه انگلیسی جذاب را به همراه آدرس سایت آن‌ها به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید

 

 

خلاصه داستان لارا، کفشدوزک زرد

The lara the yellow ladybird Story for kids

 

روزی روزگاری، کفشدوزک کوچکی به نام لارا با پدر و مادرش در جنگلی زندگی می‌کرد. لارا بسیار زیبا بود، اما با بقیه کفشدوزک‌ها متفاوت بود، زیرا بال‌هایش به جای قرمز، زرد بود. لارا از بال‌های زرد خود بسیار خوشحال بود، اما وقتی دید که همه کفشدوزک‌های دیگر بال‌های قرمز دارند، شروع به احساس غم کرد.

او آرزو می‌کرد بال‌هایش هم قرمز باشد، بنابراین از مادرش خواست آنها را رنگ کند. مادر لارا بال‌هایش را قرمز رنگ کرد و لارا بسیار خوشحال شد.

اما وقتی لارا به مدرسه رفت، هیچ‌کدام از کفشدوزک‌های دیگر او را نشناختند و او احساس تنهایی کرد. او متوجه شد که بال‌های زرد او بود که او را منحصربه‌فرد و خاص می‌کرد، و از اینکه آنها را تغییر داده بود متاسف بود. آن روز بعد از مدرسه، لارا بال‌هایش را شست تا رنگ قرمز از بین برود و دوباره زرد شوند.

روز بعد، همه کفشدوزک‌های دیگر از دیدن لارا خوشحال شدند و او دیگر احساس تنهایی نکرد. او یاد گرفت که مهم است از آنچه هستی به خودت افتخار کنی و تلاش نکنی شبیه همه دیگران باشی.

 

پیام داستان

این داستان پیام مهمی دارد:  مهم است که از آنچه هستی به خودت افتخار کنی و تلاش نکنی شبیه همه دیگران باشی. همه ما منحصربه‌فرد هستیم و تفاوت‌های ما ما را خاص می‌کند.

 

داستان The lara the yellow ladybird را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://moonzia.com/lara-the-yellow-ladybird-story/

 

 

خلاصه داستان اردک زشت

The ugly duckling story for kids

 

روزی روزگاری، یک اردک زشت در مزرعه ای زندگی می کرد. او با دیگر اردک ها فرق داشت و به دلیل جثه بزرگ و رنگ خاکستری اش مورد تمسخر همه قرار می گرفت. اردک زشت از این همه تحقیر خسته شده بود و به دنبال جایی امن برای زندگی می گشت. او به جنگل رفت و در کنار یک مرداب با غازهای وحشی زندگی کرد.

زمستان سختی گذشت و اردک زشت به سختی زنده ماند. او در بهار به باغی با یک حوض بزرگ پرواز کرد و با دیدن پرندگان سفیدی که به آرامی روی آب شناور بودند، شگفت زده شد. او خود را در آب رها کرد و متوجه شد که تبدیل به یک قوی زیبا شده است.

دو کودک که از دیدن قوی زیبا شگفت زده شده بودند، فریاد زدند: "وای، یک قوی دیگر! این یکی از همه زیباتر است!" اردک زشت که دیگر احساس تنهایی نمی کرد، با قلبی پر از عشق به دیگر قوی ها زندگی کرد. او هرگز فکر نمی کرد که در نهایت تبدیل به یک قوی زیبا شود.

 

داستان The ugly duckling را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://moonzia.com/the-ugly-duckling-story/

 

 

داستان کودکانه سفید برفی و ۷ کوتوله

Snow white and the seven dwarfs Story for kids

 

سفید برفی دختری زیبا بود که نامادری بدجنسی داشت. نامادری از زیبایی سفید برفی حسادت می کرد و می خواست او را بکشد.

نامادری دو بار تلاش کرد تا سفید برفی را بکشد، اما هر بار کوتوله هایی که با سفید برفی زندگی می کردند او را نجات دادند.

در نهایت، نامادری یک سیب سمی به سفید برفی داد. سفید برفی سیب را خورد و بیهوش شد.

کوتوله ها سفید برفی را در تابوت گذاشتند و او را در جنگل گذاشتند.

شاهزاده ای از آنجا گذشت و عاشق سفید برفی شد. او سیب را از دهان سفید برفی بیرون کشید و او بیدار شد.

شاهزاده و سفید برفی ازدواج کردند و خوشبخت زندگی کردند.

 

داستان Snow white and the seven dwarfs را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://moonzia.com/snow-white-and-the-seven-dwarfs-story/

 

 

داستان کودکانه موچه‌ها و ملخ

The ants and the grasshopper Story fo kids

 

روزی روزگاری، در فصل بهار، مورچه ها و ملخ، دو دوست صمیمی، در کنار یکدیگر زندگی می کردند. مورچه ها در فصل بهار سخت کار می کردند تا برای زمستان غذا ذخیره کنند. آنها دانه های سنگین را جابجا می کردند و در انبار می گذاشتند.

اما ملخ، تنبل و شاد، زیر نور خورشید، میان گل های زیبا و سبزه، بر شاخه های درختان تکیه داده و آهنگ های بهاری می خواند. او به خودش گفت:

این همان زندگی ای است که من دوست دارم. من همیشه می خواهم آواز بخوانم و بازی کنم. چه کسی در این هوا دلپذیر کار می کند؟

هر روز، مورچه ها غذا جمع می کردند و آنها را در خانه خود، که در تنه یک درخت کوچک قرار داشت، ذخیره می کردند. آنها معمولاً برای غذای خود دانه ها و میوه ها جمع می کردند و معمولاً چوب را ذخیره می کردند تا در زمستان آتش روشن کنند.

اما ملخ تنبل زیر نور خورشید می خوابید و از هوای ملایم و زیبا استفاده می کرد و آهنگ های دلپذیر می خواند. او به حرف های مورچه ها گوش نمی داد و فقط به فکر تفریح و خوشگذرانی بود.

فصل برداشت فرا رسید. مورچه ها سخت کار می کردند تا برای زمستان غذای کافی ذخیره کنند. آنها از ساقه های علف نردبان می ساختند و از آن برای بالا رفتن از ساقه های گندم و جمع کردن دانه های گندم استفاده می کردند.

ملخ نیز نزدیک آنها نشست و آهنگ های جدیدی خواند و گفت:

چه کسی می تواند مثل من آواز بخواند؟ صدای من چقدر زیباست؟

فصل پاییز با هوای سرد و باران های شدید رسید. مورچه ها هنوز در حال کار بودند، اما ملخ دیگر حوصله کار کردن نداشت. او زیر برگ های درختان پنهان شد تا از باران در امان بماند.

سپس زمستان آمد و برف بارید. ملخ غذا برای خوردن پیدا نکرد. او در آن هوای سرد بسیار گرسنه بود و حال و حوصله آواز خواندن نداشت.

او به خودش گفت:

من باید به خانه مورچه ها بروم و از آنها کمک بگیرم. آنها غذا و آتش دارند.

 

نتیجه

تنبلی و بیکاری در هر زمان و مکانی نتیجه ای جز شکست و ناامیدی ندارد. اگر می خواهید موفق باشید، باید سخت کار کنید و از فرصت ها استفاده کنید.

 

داستان The ants and the grasshopper را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://moonzia.com/ants-and-grasshopper-story/

۰ ۰

چالش‌های هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

۳ بازديد

چالش‌های هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

مقدمه

 

هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تغییر نحوه انجام کسب‌وکارها در همه زمینه‌ها، از جمله بازاریابی محتوایی است. AI می‌تواند برای تولید محتوا، هدف‌گیری مخاطبان، اندازه‌گیری عملکرد و موارد دیگر استفاده شود. با این حال، AI همچنین چالش‌هایی را برای بازاریابان محتوایی ایجاد می‌کند که باید از آنها آگاه باشند.

 

در این مقاله، به بررسی برخی از چالش‌های هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی می‌پردازیم. همچنین، راه‌هایی را برای غلبه بر این چالش‌ها ارائه می‌دهیم.

https://shorturl.at/joyH6

چالش‌های هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

1. عدم انطباق با برند

 

یکی از چالش‌های اصلی هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی، عدم انطباق با برند است. AI می‌تواند محتوای با کیفیت و مرتبط تولید کند، اما ممکن است همیشه با صدای برند شما مطابقت نداشته باشد.

 

برای غلبه بر این چالش، مهم است که از AI به عنوان یک ابزار برای کمک به شما در تولید محتوا استفاده کنید، نه اینکه آن را جایگزین فرآیند خلاقانه خود کنید. همیشه محتوا را قبل از انتشار بررسی کنید تا مطمئن شوید که با صدای برند شما مطابقت دارد.

 

2. عدم دقت

 

یکی دیگر از چالش‌های هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی، عدم دقت است. AI می‌تواند محتوای با کیفیت تولید کند، اما ممکن است همیشه دقیق نباشد.

 

برای غلبه بر این چالش، مهم است که از AI با دقت استفاده کنید. همیشه قبل از انتشار محتوا، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دقیق است. همچنین، می‌توانید از AI برای تولید محتوای اولیه استفاده کنید و سپس آن را با دقت توسط یک انسان ویرایش کنید.

 

3. عدم انعطاف‌پذیری

 

AI می‌تواند برای تولید محتوای با حجم بالا استفاده شود، اما ممکن است همیشه انعطاف‌پذیر نباشد. AI ممکن است برای تولید محتوای با موضوعات خاص یا برای مخاطبان خاص طراحی شده باشد.

 

برای غلبه بر این چالش، مهم است که از AI به عنوان یک ابزار برای کمک به شما در تولید محتوا استفاده کنید، نه اینکه آن را جایگزین فرآیند خلاقانه خود کنید. همیشه با AI آزمایش کنید تا ببینید چگونه می‌توانید از آن برای تولید محتوای انعطاف‌پذیر استفاده کنید.

 

4. هزینه

 

AI می‌تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محتوایی باشد، اما ممکن است گران باشد. AI نیاز به سرمایه‌گذاری در سخت‌افزار، نرم‌افزار و آموزش دارد.

 

برای غلبه بر این چالش، مهم است که از AI به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت فکر کنید. AI می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای با کیفیت بالاتری تولید کنید، مخاطبان بیشتری را جذب کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

 

نتیجه‌گیری

 

هوش مصنوعی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محتوایی باشد، اما مهم است که از چالش‌های آن آگاه باشید. با آگاهی از این چالش‌ها، می‌توانید از AI به طور موثر برای تولید محتوای با کیفیت، هدف‌گیری مخاطبان و اندازه‌گیری عملکرد استفاده کنید.

https://trpd.granicusideas.com/ideas/miami-mold-specialist-1?page=117                            

http://httpwww.corsica.forhikers.com/blog/maquis-the-aromatic-spirit-of-corsica?page=23#comment-81203                    

https://irakyat.my/forums/topic/38787/how-to-start-an-essay/view/post_id/50077                       

https://www.nln.org/list-pages/awards/NLNVoices-Webinar-Are-You-Ready-for-the-Next-Congressional-Recess-Learn-How-to-Maximize-Your-Voice                  

https://webhitlist.com/forum/topics/do-you-know-any-good-specialists-in-web-design?commentId=6368021%3AComment%3A24901799                        

https://irvine.granicusideas.com/ideas/how-to-identify-the-different-types-of-book-writing-services?page=23                   

https://butterflycoins.org/topics/640704bcf79a416f3e048f25                   

https://myworldgo.com/forums/topic/118578/trump-badge-reviews-is-it-worth-the-buying/view/post_id/1291252/page/1#siteforum_post_1291252                            

https://www.tripadvisor.com/Profile/aslemaa2023                        

https://www.4shared.com/u/mp0QIR5H/tafedak109.html                         

https://disqus.com/by/aslema78222/about/                     

https://www.ted.com/profiles/45704593/about                              

https://artmight.com/user/profile/3364739                      

https://worldcosplay.net/member/1674690                      

https://p-tweets.com/aslema78222                      

 

۰ ۰

تولید انواع حفاظ پنجره به همراه رنگ کوره ای

۲ بازديد

تولید انواع حفاظ پنجره به همراه رنگ کوره ای

 

وقتی که صحبت از قیمت ساخت انواع حفاظ پنجره به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا قیمت ساخت حفاظ پنجره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟

زمانی که صحبت از قیمت ساخت حفاظ پنجره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

نصبو قیمت ساخت حفاظ پنجره دو جداره

 

با تمامی حرف هایی که گفته شد، باز هم عده ای تصور می کنند که نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره دو جداره تنها برای درب ها و همچنین خانه هایی کاربرد خواهد داشت که قدیمی تر هستند و درب ها و پنجره های امروزی که تمام هوشمند ساخته می شوند دیگر نیازی به این نوع حفاظ ها ندارند. لازم نیست برای شما یادآوری کنیم که هرچقدر هم تکنولوژی رو به پیشرفت باشد راه هایی که برای شکستن آن به وجود خواهد آمد نیز بیشتر خواهد شد. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این تفکرات را دور بریزید و به دنبال یک حفاظ محکم برای خانه خود باشید. اگر شما منزل یا ویلایی دارید که در آن سکونت نمی کنید، به طور قطع نصب قیمت ساخت حفاظ پنجره می تواند به شما در این زمینه کمک کند و امنیت را برای شما فراهم آورد.

نرده فرفورژه تراس

 

خرید نرده تراس ساختمان ها یکی از قسمت هایی از آپارتمان های چندین طبقه است که معمولا فضای کوچکی از ساختمان ها را به خود اختصاص می دهد که مشرف به کوچه و خیابان هستند. به همین جهت وجود نرده تراس طرح دار به خوبی در ساختمان ها و آپارتمان های چندین طبقه احساس می شود تا با بهره مندی از این نوع حفاظ ها بتوان در عین برقراری امنیت و آسایش جانی افراد ساختمان ها، زیبای خاص و منحصر به فردی نیز به نمای خارجی ساختمان ها بخشید. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و توجه بیش از حد به مقوله زیبایی ظاهری نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها، قیمت نرده تراس طرح دار را به شیوه های مدرنی می سازند که هر کدام از آن ها می تواند موجب شگفتی و حیرت اطرافیان گردد تا با خیره شدن به نمای بیرونی ساختمان ها و نوع نرده تراس طرح دار به زیباترین شکل ممکن ارزش ساختمان ها را به مراتب بالاتر برده و موجب می شود تا از فضای کوچک تراس در راستای نمایی فوق العاده بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان ها بیشترین نقش را ایفاء نمود. در ادامه به معرفی برخی از مدل های گوناگون و متعدد نرده تراس طرح دار خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا با نمونه های متنوع زیادی از نرده تراس طرح دار آشنا شوید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا

 

 

۰ ۰